העלות של גיוס לקוח חדש הינהגבוהה ביותר - מעורבים בה פעילויות של אנשי מכירות, שיווק בערוצים שונים, פעילויות של Pre Sale ו- Post Sale לעיתים מעורבים יותר מגוף אחד בפעילות מול הלקוח. לעומת זאת, המשכיות של קשרים עסקיים ללקוחות קיימים, לאחר שבנינו מערכת של אימון עסקי - הינה זולה בצורה משמעותית ומבוססת על הקונספט של שירות מוכר.
הסדנא מיועדת לכל עובד בארגון הנמצא בממשק שירותי עם לקוחות החברה או ספקיה, המהווה שגריר של החברה ומנוף אמיתי ליצירת קשר עסקי פורה וארוך טווח עם לקוחות החברה. כאשר המטרה המרכזית הינה - יצור שביעות רצון בצידו השני של "הקו".
הסדנא כוללת:
? מבוא וטרמינולוגיה של במונח שירות מוכר
? חשיבותה של שביעות הרצון והמימד הסובייקטיבי שלה
? תהליך בחינה משותפת של תאום ציפיות
? מה עושה שירות - לשרות מוכר?
? שירות מוכר - מרכיבים
o אפקט הרושם הראשוני
o מקצוענות
o אינטליגנציה רגשית
o זיהוי צרכי הלקוח
? טכניקות תשאול ושיקוף
?סימולציות, מקרים ותגובות וטיפול בהתנגדויות.
הסדנא מיועדת לכל עובד בארגון הנמצא בממשק שירותי עם לקוחות החברה או ספקיה, המהווה שגריר של החברה ומנוף אמיתי ליצירת קשר עסקי פורה וארוך טווח עם לקוחות החברה. כאשר המטרה המרכזית הינה - יצור שביעות רצון בצידו השני של "הקו".
הסדנא כוללת:
? מבוא וטרמינולוגיה של במונח שירות מוכר
? חשיבותה של שביעות הרצון והמימד הסובייקטיבי שלה
? תהליך בחינה משותפת של תאום ציפיות
? מה עושה שירות - לשרות מוכר?
? שירות מוכר - מרכיבים
o אפקט הרושם הראשוני
o מקצוענות
o אינטליגנציה רגשית
o זיהוי צרכי הלקוח
? טכניקות תשאול ושיקוף
?סימולציות, מקרים ותגובות וטיפול בהתנגדויות.
שרון ישראל
מנכלית חברת Xtra Mile
חברה לשיווק ופיתוח עסקי
www.xtra-mile.co.il
מנכלית חברת Xtra Mile
חברה לשיווק ופיתוח עסקי
www.xtra-mile.co.il